پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4927
-
الف
+

معرفی سریال‌های تابستانی آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم برای فصل تابستان سریال‌های جدیدی را پخش می‌کند.

شبکه آی‌فیلم برای فصل تابستان سریال‌های جدیدی را پخش می‌کند.

پخش سریال «دردسروالدین» 

 سریال «دردسر والدین» به کارگردانی مسعود نوابی و محصول سال ۱۳۸۰ بنا به درخواست‌ مکرر آی‌فیلمی‌ها از شنبه روانه آنتن این شبکه می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علی پورحاتم (مهران مدیری) کارمندی که دارای ۴ فرزند است و همسر خود را از دست داده است، پس از درگیرشدن یکی از پسرانش (علی صادقی) با هم‌کلاسی خود(سهیل تاکی)، با ایران یزدان‌پناه (فاطمه گودرزی) - مادر هم‌کلاسی پسرش- که او نیز همسرش را از دست داده است و ۳ فرزند دارد آشنا می‌شود و این دو تصمیم به آغاز زندگی مشترک می‌گیرند ولی فرزندانشان با این وصلت موافق نیستند.

مهران مدیری، فاطمه گودرزی، حسین ایل بیگی، حمیده خیرآبادی، خسرو فرحزادی، پوراندخت مهیمن، علی صادقی، زهره حمیدی و ساعد هدایتی بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «دردسر والدین» از شنبه ۲۴ خرداد، هر روز ساعت ۱۹ از شبکه آی‌فیلم پخش، و در ساعت‌های ۳ و ۱۱ بازپخش می‌شود.

«میکائیل» در آی‌فیلم

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «میکائیل» ساخته سیروس مقدم، محصول سال ۱۳۹۴ است؛ که به عنوان جایگزین سریال «شرایط خاص» از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: شهری به نام «۶۰کیلومتر» در جنوب کشور، پاتوق "آقاخان" قاچاقچی مواد مخدر شده است. میکائیل پلیس وظیفه‌شناسی است که در پی این خلافکار می‌گردد. کشته شدن رسول، دوست صمیمی میکائیل از سوی آقاخان، نگاه‌ها به این پلیس را سنگین می‌کند.

علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، متین ستوده، کاوه سماک‌باشی، مجید واشقانی و علی دهکردی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «میکائیل» از سه‌شنبه هفته آینده هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

«پژمان»  به آی‌فیلم می‌آید

مجموعه تلویزیونی «پژمان» به تهیه کنندگی محسن چگینی که در بهمن سال 91 از شبکه سه سیما پخش شده بود، از  روز دوشنبه 26 خرداد ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

ماجرای سریال «پژمان» که نویسندگی آن را مهراب قاسم خانی و پیمان قاسم‌خانی بر عهده داشته اند، از این قرار است: پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال، با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با تیم دلخواهش نمی‌شود. او که از شهرتش کاسته شده، همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد و به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال باشگاهی برای عقد قرارداد می‌گردد. پژمان در این دوران وارد فصل جدیدی از زندگی خودش شده و در این مسیر با ماجراهای جالبی روبه‌رو می‌شود.

سام درخشانی، شقایق دهقان، بهاره رهنما، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، رضا کریمی، غلامحسین لطفی، ویدا جوان و پژمان جمشیدی در «پژمان» به ایفای نقش می کنند.

مجموعه تلویزیونی «پژمان» هر شب ساعت21  از شبکه آیفیلم پخش می شود . تکرار این سریال نیز در ساعت های 05:00 و 13 روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر